Followers

Sunday, February 12, 2012

PEMBERITAHUAN


Assalamualaikum dan Salam sejahtera buat semua pembaca Cinta Darmia. dah lama rasanya nani tidak kirimkan apa-apa berita ke blog ini. pertama sekali nani ingin ucapkan terima kasih di atas kesudian anda meluangkan masa anda membaca di sini.

Mungkin anda semua tertanya-tanya apa perkembangan terbaru tentang CD. Untuk pengetahuan semua Cinta Darmia akan bertukar tajuk apabila di versi cetak nanti iaitu Setitis Kasih Darmia .

Baru minggu lerpas nani tanyakan pada penerbit bagaimana dengan progress CD. Mereka mengatakan Cd masih dalam proses editing dan insyaallah akan berada di pasaran pada bulan 5. Sebelum ini ada nani khabarkan novel ini akan berada di pasaran pada bulan 3. mungkin terdapat sedikit kekangan pada pihak penerbit dan pihak nani sendiri menyebabkan pengeluarannya adalah pada bulan 5.




Apabila CD sudah ready untuk di pasarkan, nani akan mengumumkannya di blog. Doakan yang terbaik untuk nani dan semua. Nani ucapkan terima kasih kepada anda semua yang sentiasa bersama nani dari awal blog nani di tubuhkkan. terima kasih atas sokongan serta komen n kritikan pada karya-karya nani. apa yang membuatkan nani boleh sampai ke tahap sekarang adalah keprihatinan korang. sedikit demi sedikit nani beruisaha menjadi seorang penulis yang baik. kerana harapan nani, nani ingin menulis sesuatu yang nani sukai dan dapat menghiburkan pembaca.

akhir kata, maaf jika ada sebarang kekurangan, kesilapan dan salah faham yang wujud antara kita. samada sengaja atau tidak. sebagai manusia biasa, nani tidak pernah lari dari melakukan kesilapan. Sekian, terima kasih

3 comments:

lara said...

BOLEH TAHU PENERBIT MANA

IVORYGINGER said...

yeah!!! May also my birthday. hehehe... like a gift to me if i get tis book. ahaks... ;D

Naniey TJ said...

Ivoryginger : Tq atas sokongan... sme2 la kte smbt bufday bulan 5 6t k